Att blogga utan foton..

.. är verkligen super tråkigt! Hej sötnosar! Hej hej! Kanske ska skriva det innan man fortsätter skriva inlägget. Tänk om jag skulle glömma skriva hej? Gud va knasigt det skulle ha varit! Hej! Okej, enough med hej!

Har ni tänkt på vad tråkigt inlägg kan vara utan bilder? Jag har det. Jag har suttit nu i nån timme och bara glott runt i olika fotobloggar och tänkte "jag måste blogga, men jag har inga bilder!". Jag sitter hos mamma för tillfället med datorn i knät i hennes nya fotölj som hon inte tycker om. Så jag har fått tagit den så tog mamma min. Konstigt! Men ialla fall, här sitter jag, redo för att blogga om dom senaste dagarna och så slog det mig att jag inte har minneskortet från kameran eller minneskortsavläsaren till mobiltelefonens minneskort här! Alltså va!? Gud va tokig jag blir. Och att gå hem för att hämta det.. det orkar jag inte just nu. Haha! Men jag ska försöka komma på nått sett att få över ialla fall nån bild till detta inlägg samt att jag ska snart plocka ihop mina saker för att gå hem till mig. Jag hamnade hos min moder när min syster kom på besök ett par dagar. Hon frågade om inte jag också kunde sova över hos mamma. Visst tänkte jag. Då slipper jag mina grannar ett par dagar. Men igår åkte hon hem. Hon fick åka med mig, min mamma, och min andra storasyster som skulle till Sundsvall för att handla julklappar. Jag är ALLTID sen ute med att handla julklappar. Jag vet ju inte vad jag ska köpa eller vad alla önskar sig. Hur ska man veta när ingen berättar?! så galet! Men jag fann ialla fall några. Måste till stan igen i morron för att handla lite mera julklappar. Hann inte köpa alla, men jag hoppas att jag hinner och att jag kommer ihåg att köpa till alla. Vi är som en italiensk familj, stor - högljud - och väldigt många. Så det är mycket att ligga i med att köpa julklappar. När man tänker efter så är vi närmare 15 personer i våran familj.. tror jag.. Om inte flera!  Galet stor våran familj är ialla fall.


Jag visar er lite senare (när jag är hemma) vad jag handlat men jag kan inte visa julklapparna. fast två av mina syskon vet vad dom ska få för jag hade ingen aning och dom sa till mig "Emma, har du köpt julklapp åt mig?" Jag ba "Nej! för jag vet inte vad ni vill ha" så då sa dom att jag skulle köpa två saker åt dom och så plockade dom ner de i vagnen. Alright then tänkte jag. Men jag sa att dom fick spela överraskad när dom öppnar! SAMT att det min ena syster C som var med och handla igår är den som slår in alla julklappar jag köper. Jag HATAR att slå in julklappar och jag vet att hon gillar det. Så varje år slår hon in mina julklappar jag köpt. Haha! Bra deal! ;)

 


THANK YOU for commenting my blog. But before you ask me a whole lot of questions
who you seek answer for, so please read this;

Where do I edit my photos / make blogposts?
I use Photoshop CS5

What do you use when you take pictures?
I use my two systemcameras Canon EOS 450D & Canon EOS1100D,
the cellphone right now is Samsung Galaxy S3


Do you have other blogs, I recognize your name.
Yes I have! I used to have blog with my name and after that I've created many blogs that I thought I would keep alive but never really got "stuck" with the urls I chosed. So I created blogs and than abended them. Lol! I also used to blog on wordpress but I decided to move my blog here because I wanted to be able to be personal and have personal themes etc.


Name:
Remember you?

E-mail: (Will not be published. Only I will see it)


URL / BLOG ADRESS


Message / Comment
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback