fem udda saker

Jag var inne på Jonnas blogg. Har nördat igenom ca 150sidor på några dagar och kom på nu när jag ligger vaken i min säng att jag kunde göra en sån där "fem udda saker" om mig. Så nu har jag tänkt riktigt hårt och riktigt funderat på vad som är udda för mig. So here we go.

☆ När jag ska sova så klarar jag inte av att ha knäpp tyst. Men inte heller ha musik igång som jag hade förut. Jag somnar bäst om jag får höra ljudet av spisfläkten på nivå ETT. Har jag på nån av dom andra två nivåerna kan jag inte sova. Då blir jag bara irriterad och arg.

☆ Jag har fotat sedan jag var tolv (tror jag det var) då jag hade lyckats sålt för Världsnaturfonden  (liknande jultidningar men pengarna gick till en djurart. Tror det var för Tiger jag sålde för) så pass bra att jag kunde välja en digitalkamera. Jag har den fortfarande kvar. 

☆ Jag dagdrömmer ofta om att jag bor i ett litet hus på landet. Med vitt, lantligt kök med en stor köksö och bara är omringad av natur och kameran i högsta hugg. Jag tror det är därför jag gillar Jonnas blogg så mycket. Hon lever det jag dagdrömmer.

☆ När jag fotar, så tänker jag alltid "Blir det här snyggt till bloggen?" . Varför vet jag inte. Haha.

☆ Jag måste alltid rycka i dörrhandtaget tre gånger för att vara säker på att dörren är låst. (Enligt folk som jag berättat för så är det en form av OCD/ tvångstankar eller dyligt.) Rycker jag fyra gånger så måste jag rycka två extra. Det är galet. 

Sådär ja, det blev fem punkter ändå. Sen om dom är udda har jag faktiskt ingen aning om. Men jag hoppas ni gillade det jag skrev. Och kommentera gäena fem udda saker om dig :) Vem vet, vi kanske är lika varandra :)


THANK YOU for commenting my blog. But before you ask me a whole lot of questions
who you seek answer for, so please read this;

Where do I edit my photos / make blogposts?
I use Photoshop CS5

What do you use when you take pictures?
I use my two systemcameras Canon EOS 450D & Canon EOS1100D,
the cellphone right now is Samsung Galaxy S3


Do you have other blogs, I recognize your name.
Yes I have! I used to have blog with my name and after that I've created many blogs that I thought I would keep alive but never really got "stuck" with the urls I chosed. So I created blogs and than abended them. Lol! I also used to blog on wordpress but I decided to move my blog here because I wanted to be able to be personal and have personal themes etc.


Name:
Remember you?

E-mail: (Will not be published. Only I will see it)


URL / BLOG ADRESS


Message / Comment
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback