Femton minus grader

Hej sötnosar! Hoppas att allt är bra med er såhär sent på kvällen. Klockan är omkring halv tolv på natten (jag började skriva det då. Sitter och redigerar bilder till detta inlägg mellan åt också). Jag hoppas att ni alla mår bra och tack för alla som hänger kvar i min blogg. Tusen tack!

Just nu sitter jag hemma i min lägenhet, vid köksbordet (för omväxlings skull) och skriver detta inlägg. Såg på termometern att det är -15 grader ute. Hela jag rös när jag såg det. Hua. Fast helt ärligt, det är faktiskt inte så kallt ute som man tror att det ska vara. Det är väldigt skönt ute. Nu skulle man ha haft det som Jonna, flytta ut i ett litet hus och haft en kamin som man kunde elda i och bara sitta och njuta av värmen som sakta blir och att höra sprakandet från elden och vedträderna. Den känslan, går inte att beskriva med ord egentligen utan man måste uppleva det själv. Hur vet du detta? frågar ni nog nu. Jag bodde i ett hus tillsammans med min mamma och när det var såhär (oftast kallare) kallt ute så brukade vi få elda som idioter. Och det saknar jag faktiskt inte, och inte heller hålla på med veden men att känna doften när vedträderna tar eld, och höra hur det sprakar. Åh den känslan. Oj nu har jag skrivit det två gånger. Men wow alltså.
 
Här kommer några bilder på hur jag sitter just nu. Ganska obekvämt om jag ska erkänna. Hua. haha!
 
 
Ljuset slocknade precis när jag fotade. Suck! Trodde det skulle hålla en liten stund men icke. Det var tydligen slut. Haha! Typiskt mig!


THANK YOU for commenting my blog. But before you ask me a whole lot of questions
who you seek answer for, so please read this;

Where do I edit my photos / make blogposts?
I use Photoshop CS5

What do you use when you take pictures?
I use my two systemcameras Canon EOS 450D & Canon EOS1100D,
the cellphone right now is Samsung Galaxy S3


Do you have other blogs, I recognize your name.
Yes I have! I used to have blog with my name and after that I've created many blogs that I thought I would keep alive but never really got "stuck" with the urls I chosed. So I created blogs and than abended them. Lol! I also used to blog on wordpress but I decided to move my blog here because I wanted to be able to be personal and have personal themes etc.


Name:
Remember you?

E-mail: (Will not be published. Only I will see it)


URL / BLOG ADRESS


Message / Comment
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback