Blogglista #2


Jag tycker det är väldigt roligt med blogglistor. En del är lite tråkiga och en del är faktiskt rolig att svara på. Det är nått med listor. Hihi önskar jag kunde förklara vad!


Chips eller popcorn -
Popcorn.. fast.. Icas BBQ Chips är goda men jag föredrar popcorn.
Kjol eller klänning - Kjol.
Favoritsnacks - Jag vill säga godis men helt ärligt så är det faktiskt morotsstavas och vitlöksdressing.
Foundation eller puder - Foundation
Utekväll eller hemmakväll - Hemmakväll. Är inte så mkt för att gå ut på krogen eller för att dricka faktiskt.
Mascara eller läppglans - Inget av dom faktiskt.
Laga mat eller bli serverad mat - Jadu, det är jag som lagar mat i mitt hushåll. Haha! Men visst är det trevligt att bli serverad nångång.
Favoriträtt - Min favorit mat varierar väldigt mycket men en rätt som jag kan äta resten av mitt liv är faktiskt en gryta som mina föräldrar's vän bruka göra. Så den heter faktiskt kjells gryta.
New York eller London - New York. London talar inte så mycket för mig.




Plattat eller lockigt hår - Plattat! Jag hatar mina lockar / självfall! Hua!
Mössa eller hatt - Ingenting hamnar på mitt huvud! mitt hår..är det jag lägger mest tid på efter sminkning.
Klackar eller sneakers - Klackar, men jag måste faktiskt säga sneakers för min fot klarar inte av att gå i klackar nu. Jag har en benbit i foten som vandrar runt om efter jag slitit av ligamentet två gånger.
Drömresemål - Jag har MÅNGA drömresemål! Jag siktar på Santorini, Grekland, Guldkusten i Australien, New York bara för att och Spanien. Galet i know!
Mest minnesfulla resan - Jag har faktiskt aldrig varit utomlands.
Pizza eller hamburgare - Inget av dom. Är så otroligt trött på hamburgare, det växer typ i munnen när jag äter en tugga. Pizza, det är sjukt mycket fett. Sist jag skulle äta pizza med mamma så blev jag äcklad att jag inte åt den. Det DRÖÖÖÖÖÖÖP fett. Asså, ni anar inte! Det var så äckligt. Så jag och mamma ba "Nope!"
Favoritprogram på TV - Jag älskar dokumentärer men vill jag skratta så tittar jag på Blackish, Mom, The Big Bang Theory, Mike & Molly, The Middle och massa mera. Mitt absoluta favoritprogram som inte går på tvn längre är faktiskt The Oc..



Midsommar eller julafton - Stryk båda. Halloween tack!
Äta ute eller hemma - Hemma. Äter inte ute så mkt. Men när det väl blir något annat än husmanskost så är Kina&Thai mat väldigt uppskattat.
Film eller serie - Serier.
Dansa till House eller RnB - Pass på båda faktiskt.
Drinkar eller shots - Hallå.. Jag dricker inte alkohol.
Godis eller bullar - Bullar! Närmare sagt, mammas bullar!
Väska eller skor - Ugh!!! Svår fråga! Båda är kärlek för mig.. Jag får återkomma! Så svårt.
Sotade ögon eller eyeliner - Sotade ögon.
Mest nöjd med på min kropp - Mitt hår. Hatar resten. (Ja, jag har mkt komplex)
Lugn familjesemester eller partysemester - Lugn semester. Gärna där man kan fota väldigt mycket :) Är inte för att ligga på stranden och sola. Jag älskar att gå på upptäcksfärder, upptäcka saker osv.
Högst upp på önskelistan - Pengar. Why? Jag vill göra så mycket. Tatuera mig, resa, och massa mera.
Vad dricker jag helst utomlands - Vatten. Om jag hade varit utomlands.
Snapchat eller instagram - Instagram, jag heter iheartyoudarling :)
Vad jag vill ha just nu - Pepsi och en stor skål med popcorn samt en underbar film (Sex and the city. Mouhaha!)
Frukost eller middag - Middag!
Vad spenderar jag mest på - Allt möjligt faktiskt. Massa skit köper jag varje månad har jag insett men jag köper det ändå. Haha! Så knasig jag vet!
Favoritlåt just nu - All about You med Hilary Duff
Skidsemester eller tropisk semester - Burr!! Snö. Hua! Nej tropisk semester, ja tack!
Något jag aldrig skulle göra - äta sniglar, grodor, dejta en clown, eller ha dreadlocks.
Kaffe eller te - Jag säger bara en sak, Liptons blåbärsmuffinste <3
Vad är jag sämst på - Kliva upp på mornarna, komma på nya maträtter, vara positiv om mig själv, spara pengar.


THANK YOU for commenting my blog. But before you ask me a whole lot of questions
who you seek answer for, so please read this;

Where do I edit my photos / make blogposts?
I use Photoshop CS5

What do you use when you take pictures?
I use my two systemcameras Canon EOS 450D & Canon EOS1100D,
the cellphone right now is Samsung Galaxy S3


Do you have other blogs, I recognize your name.
Yes I have! I used to have blog with my name and after that I've created many blogs that I thought I would keep alive but never really got "stuck" with the urls I chosed. So I created blogs and than abended them. Lol! I also used to blog on wordpress but I decided to move my blog here because I wanted to be able to be personal and have personal themes etc.
Bambi

Jag gillar att läsa såna blogglistor. Alltid kul att lära sig lite mer om de bloggare som man följer.

svar: Ja priserna är helt galna idag. Jag tror de lägenheterna på min lista, som var 1 rok, var privata och skulle hyras ut i andrahand.. därför var just dom så pass dyra.

Svar: Jag gillar också att läsa såna här! :D
Svar; förlåt för sent svar! Det är ju galet dyrt! ;o
Emma / I heart you darling blog

2015-11-12 09:25:13
URL: http://iambaam.blogg.se


Name:
Remember you?

E-mail: (Will not be published. Only I will see it)


URL / BLOG ADRESS


Message / Comment
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback