Hacks - 20 Idéer för använding av klädnypor




Jag älskar att titta runt på internet och finna enkla & praktiska lösningar för att förenkla hemmet och livet. Jag fann dessa tips och hacks av en slump när jag tittade runt nu på internet. Jag hoppas att ni gillar detta och kanske har nån eller några användningar av detta :)

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Ställ dina tandborstar upp i stället för att låta dom ligga på smutsiga ytor.
Med enkel klädnypa kan du låta dina tandborstar "Stå" istället :)


via life, love & dirty diapers

Organisera dina sjalar med hjälp av klädnypor, tråd, öglekrokar och en trädbit.
(Jag använder mig av detta faktiskt. När jag hade en period med att jag sprang omkring med palestinasjalar)
Få en tutorial om hur man gör denna smarta hängaren HÄR


via Sally Ann


Organisera dina flinor med klädnypor och skriv text på dom.
Använd Chalkboard färg för texten


via Pinterest/Laurie Reeve|Perfectly Imperfect 

Snurra upp hörlurarna så dom inte trasslar ihop sig när du skall använda dom


via Life Hacks


Hindra så dina stora slevar inte sliter sig iväg i kastrullen


via Martha Stewart 


Häng upp dina byxor för att förhindra rynkor


via Two Twenty One 


Visa upp dina foton på ett unikt sett genom att använda klädnypor och en bit snöre


via Canadian Tire 


Använd klädnypa till att hålla fast cykelljuset


via Bike Hacks
 
 
Häng upp ljusslingan / julslingarn lättare med klädnypor
(funkar faktiskt!)


via The Family Handyman

Säkra din papperskorg och skärppåsen med att sätta fast klädnypor runt om


via Makely School For Girls 


 Para ihop dina strumpr och vantar när dom torkar!
Nu försvinnar dom aldrig igen!

via Babes in School Land


Använd gamla klädnypor som tandkräms klämmare
Lär dig hur man gör dessa genom enkla steg genom denna tutorial

via instructables/Grunambulax


Aldrig igen kommer du göra illa dina fingrar när du hamrar igen!

via Make:

Fixa blomster och ljusstake med klädnypor

via Family Chic

Använd klädnypor för att torka dina byxben torr och rak!



Använd klädnypor till att organisera dina räkningar och brev.


via Pop Sugar
 
Häng upp dina diskhandskar under diskbänken
allt du behöver är klädnypor och dubbelhäftande tejp


via The Soccer Mom 

Snurra upp ditt craft trådar genom att snurra upp med klädnypor

 
 
 Gör ett ställ åt din mobiltelefon

via Our Peaceful Planet


Bli mästare med ätpinnar med detta trick!

via Smart School House



THANK YOU for commenting my blog. But before you ask me a whole lot of questions
who you seek answer for, so please read this;

Where do I edit my photos / make blogposts?
I use Photoshop CS5

What do you use when you take pictures?
I use my two systemcameras Canon EOS 450D & Canon EOS1100D,
the cellphone right now is Samsung Galaxy S3


Do you have other blogs, I recognize your name.
Yes I have! I used to have blog with my name and after that I've created many blogs that I thought I would keep alive but never really got "stuck" with the urls I chosed. So I created blogs and than abended them. Lol! I also used to blog on wordpress but I decided to move my blog here because I wanted to be able to be personal and have personal themes etc.
Bambi

Gud jag har inte haft klädnypor i hemmet på hur många år som helst, men sjukt bra inlägg ju :D

svar: Hahah åh jag önskar att jag hade kunnat göra det dock :P Men man är liiiite i underläge när man har flyttat hem IGEN efter att bott hemifrån i 4 år typ. :P

Exakt vad jag ville? Då skulle det bli inom reklam tror jag. Jag drömmer om att bli Copywriter nämligen. :D Så det skulle nog vara mitt val. Även om jag trivs inom vården så.

Svar: Haha! Kanske dags att skaffa det nu då efter detta inlägg? ;)
Sv; Haha okej! Då förstår jag! Åh det låter som ett bra jobb. Lite typ som Samantha Jones i Sex and the city eller? :)
Emma / I heart you darling blog

2015-11-03 10:24:54
URL: http://iambaam.blogg.se


Name:
Remember you?

E-mail: (Will not be published. Only I will see it)


URL / BLOG ADRESS


Message / Comment
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback