Att blogga och...

...prata i telefonen kan vara ganska jobbigt. Samtidigt ligger man i sängen och är redo för att sova. Snön den yr ute och fläkten ovanför spisen är i gång. Underbart att somna till kan man tycka men helt ärligt, det är så fruktansvärt kallt i lägenheten. Ni anar inte, det är som att man ligger i en grotta. Jag har fått lite på munnen av min bästavän nyligen (senast var för typ10min sen) lite grann för att jag inte bloggat. Och jag känner ju såklart "jag vet.." sådär skamset, ni vet. Så slänger jag in detta inlägg bara för att visa att jag är inte har glömt bort er. Men idag har det varit en sån där "orkar inte blogga" dag pga sjukhusbesök sov.
 
Jag ligger samtidigt som jag skriver detta och pratar i telefon OCH planerar olika inlägg som kommer att publiceras fram över. Bloggar mera i morgon. Godnatt finisar! 


THANK YOU for commenting my blog. But before you ask me a whole lot of questions
who you seek answer for, so please read this;

Where do I edit my photos / make blogposts?
I use Photoshop CS5

What do you use when you take pictures?
I use my two systemcameras Canon EOS 450D & Canon EOS1100D,
the cellphone right now is Samsung Galaxy S3


Do you have other blogs, I recognize your name.
Yes I have! I used to have blog with my name and after that I've created many blogs that I thought I would keep alive but never really got "stuck" with the urls I chosed. So I created blogs and than abended them. Lol! I also used to blog on wordpress but I decided to move my blog here because I wanted to be able to be personal and have personal themes etc.


Name:
Remember you?

E-mail: (Will not be published. Only I will see it)


URL / BLOG ADRESS


Message / Comment
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback