Min bästa vän

Anledningen till att det har varit sån låg uppdatering i bloggen är pga att jag har haft min älskade bästa vän hos mig. Känns så skönt att vara med henne för man kan göra vad man vill, rapa, peta näsan osv utan att bli dömd av henne. Man kan vara sig själv helt enkelt. Och det är väldigt sällsynt!

Vi har skrattat så vi har storknat, ätit god/äcklig middag. Haha! Vi tröttna ganska snabbt på det vi åt. Men vi försöker att äta olika rätter istället för samma sak om och om igen. Vi skulle ut och fotografera också (jag skulle lära henne hur man fotar kvällsfoton då hon knappt fotar.) och det gick ju bajs! Jag trodde det skulle vara stjärnklart en kväll men så var det värsta molnigt istället. Vad mera har vi gjort? Jo vi kollade på film såklart, och som jag älskar den lilla sjöjungfrun så såg vi på den och vi fick ett sånt himla gott skratt. FÖRST så kollade vi på internet för att finna dom där "Hidden things" i filmen, såg bland annat Långben, Musse och Kalle i filmen och såklart hade vi värsta diskussioner om allt möjligt. Hur kan dom andas under vattnet? Varför är dom där? osv osv. Listan är lång. Sen pausade jag mitt i filmen och fick se en underbar bild på Ursula och Ariel, snälla vad ni än gör! Pausa inte i Disney filmer. Haha! Vi lyssnade på "Kiss the girl" på finska. Väldigt... intressant faktiskt. Haha!

Sen har vi bara slappat. Underbar tid med andra ord. Såna här dagar får vi ha flera Elin ♥

Några bilder från dagarna, inte så många men ialla fall några :}


 
 
 


THANK YOU for commenting my blog. But before you ask me a whole lot of questions
who you seek answer for, so please read this;

Where do I edit my photos / make blogposts?
I use Photoshop CS5

What do you use when you take pictures?
I use my two systemcameras Canon EOS 450D & Canon EOS1100D,
the cellphone right now is Samsung Galaxy S3


Do you have other blogs, I recognize your name.
Yes I have! I used to have blog with my name and after that I've created many blogs that I thought I would keep alive but never really got "stuck" with the urls I chosed. So I created blogs and than abended them. Lol! I also used to blog on wordpress but I decided to move my blog here because I wanted to be able to be personal and have personal themes etc.
Jesse

Skönt att ha en sån kompis :)


Svar: Ja verkligen :)
Emma / I heart you darling blog

2016-01-25 21:08:10
URL: http://www.jessesarvak.com
Elin ♥

Kram! :love:

2016-01-26 23:54:18
URL: http://sora.webblogg.se/


Name:
Remember you?

E-mail: (Will not be published. Only I will see it)


URL / BLOG ADRESS


Message / Comment
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback