Mors kopp

I vissa perioder så dricker jag mycket thé. Och jag fann denna urgulliga mugg i skåpet som jag hade totalt glömt bort. Den har blommor och det står "Mors kopp" så jag bryggde på lite vatten i thékokaren (vattenkokaren) och kände denna skulle jag dricka kvällens thé ur (diskar mellan varje kopp såklart) och nu sitter jag här, framför spisen på min vanliga plats och njuter.

Reperatören har varit hos mig (peppar, peppar) och i morgon så fungerar min spis & ugn igen! Yay! Det är låsningen på spisen som har gått sönder så den är hela tiden i lås. Men i morgon fixas det som sagt!

Kunde inte låta bli att ha en liten "fotografering" på muggen. Ugglan är ett läppsyl som jag köpt i December någonstans. Kommer inte ihåg. Jag har två stycken, den rosa är det jordgubbssmak och den blå/grön aktiga är det apelsinsmak. Trodde dom skulle vara som EOS läppsylen (sån där boll) men vart ganska besviken MEN dom fungerar väldigt bra till små örhängesförvaring faktiskt. Haha, så plus på det!

/ Translation will be updated with google translator widget later.
 
 
Nu ska jag njuta av några koppar thé och slänga mig framför en bra film. Vilken det bli, har jag faktiskt ingen aning om. Kram på er <3


THANK YOU for commenting my blog. But before you ask me a whole lot of questions
who you seek answer for, so please read this;

Where do I edit my photos / make blogposts?
I use Photoshop CS5

What do you use when you take pictures?
I use my two systemcameras Canon EOS 450D & Canon EOS1100D,
the cellphone right now is Samsung Galaxy S3


Do you have other blogs, I recognize your name.
Yes I have! I used to have blog with my name and after that I've created many blogs that I thought I would keep alive but never really got "stuck" with the urls I chosed. So I created blogs and than abended them. Lol! I also used to blog on wordpress but I decided to move my blog here because I wanted to be able to be personal and have personal themes etc.


Name:
Remember you?

E-mail: (Will not be published. Only I will see it)


URL / BLOG ADRESS


Message / Comment
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback