5 bloggar jag följer dagligen

 



http://www.moamurderess.se

http://kissies.se








Fem bloggar som jag följer dagligen är dessa fem. Moa (Epicfaiil), Michaela Nilsson (Keela), Johanna Fåglund (Stargirlphoto), Alexandra Nilsson (Kissie) och Svenska bloggare. Varför jag går in på just dessa, det första jag gör, har jag faktiskt ingen aning. Jag har följt Moa och Keela i några år och Johannas lika så. Kissies blogg tittade jag in på lite då och då men det har blivit allt mer ofta. Svenska bloggare har jag verkligen ingen aning varför jag tittar in på. Visst, det är roligt med lite skvaller men samtidigt så är bloggen liksom.. tråkig. Det handlar bara om samma sak tycker jag. Andra bloggar som jag följde var viras, och johanna (johannabloggar och hofh) men dom två har ju lagt ner bloggarna samt att megapixlar har också tydligen lagt ner sin blogg. Så himla tråkigt. Jag hoppas att dessa bloggar inte läggs ner än på ett tag :)

Vilka bloggar tittar ni in hos varje dag? kommentera gärna :)
Självklart tittar jag in på era bloggar också. Glöm inte det :)


THANK YOU for commenting my blog. But before you ask me a whole lot of questions
who you seek answer for, so please read this;

Where do I edit my photos / make blogposts?
I use Photoshop CS5

What do you use when you take pictures?
I use my two systemcameras Canon EOS 450D & Canon EOS1100D,
the cellphone right now is Samsung Galaxy S3


Do you have other blogs, I recognize your name.
Yes I have! I used to have blog with my name and after that I've created many blogs that I thought I would keep alive but never really got "stuck" with the urls I chosed. So I created blogs and than abended them. Lol! I also used to blog on wordpress but I decided to move my blog here because I wanted to be able to be personal and have personal themes etc.


Name:
Remember you?

E-mail: (Will not be published. Only I will see it)


URL / BLOG ADRESS


Message / Comment
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback