Feber till och från

 I brist på bild så bjuder jag på denna som jag fotade förra året när jag och min mor åkte till Uppsala.
 
 
Jag blir galet tokig på denna influensan som går nu. Först hade jag lunginflammation (har det fortfarande), samt att jag fick en släng av luftrörskatarr (har det fortfarande också!) och nu bihålorna? Asså vad tokig man kan bli! Gick till läkaren igår och hade såklart hoppet uppe för att få någon medicin men icke. Jag vart rekommenderad KOKSALT.. för det var ju skönt att spola. Skönare än vanligt vatten och där stog jag och försökte hålla mig från skratt. Notera att denna läkare är känd i byn där jag bo för att vara den som skriver ut koksalt på recept till allt. Skulle jag komma dit t ex med huvudet under armen och ber om hjälp att sy fast huvudet igen så kan ni tro att det gör dom inte, utan man får koksalt och hoppas på det bästa. Jag träffade arbetsterapeften (vet inte hur dom stavas) igår också. För när jag ringde och boka tid om bihålorna osv så sa jag till om min handled också och då vart jag skickad dit. Hur gick det? Inte ett skit helt ärligt. För det första så hade jag tid hos hennes 15.15 men hon kom 15.45. irritationsstade 1. Moment två var när hon bara satt knäpptyst ett tag och sista momenten var när hon sa att jag skulle köpa sån där handledsskydds/stöd för 400kr. Asså what?! Då hoppas jag att den kommer med gratis wifi överallt, eller att den är gjord i guld. Men men. HC här där jag bor är ett skämt. Så här sitter jag nu, med 38 i feber, handled jag knappt kan röra. Dunkande huvudvärk och smärta bakom ögonen. Yippie liksom. Men jag ska sitta och göra lite inlägg nu så att bloggen inte tystnar igen. Förlåt!


THANK YOU for commenting my blog. But before you ask me a whole lot of questions
who you seek answer for, so please read this;

Where do I edit my photos / make blogposts?
I use Photoshop CS5

What do you use when you take pictures?
I use my two systemcameras Canon EOS 450D & Canon EOS1100D,
the cellphone right now is Samsung Galaxy S3


Do you have other blogs, I recognize your name.
Yes I have! I used to have blog with my name and after that I've created many blogs that I thought I would keep alive but never really got "stuck" with the urls I chosed. So I created blogs and than abended them. Lol! I also used to blog on wordpress but I decided to move my blog here because I wanted to be able to be personal and have personal themes etc.


Name:
Remember you?

E-mail: (Will not be published. Only I will see it)


URL / BLOG ADRESS


Message / Comment
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback