Inspiration

Nått som jag ofta drömmer om är att ha ett stort och ljust kök. En plats med stora ytor och mycket plats att arbeta på. Mitt kök är väldigt litet, trångt och dessutom är det i färgen gult med nå hemsk färg på skåpluckorna. Inte fint kan jag lova. Men eftersom jag hyr lägenheten hos nått företag (tänker inte skriva namn för då listas det ut automatiskt vart jag bor) så får man inte göra vad man vill, så därför får jag sitta och sucka lite till i tystnaden tills jag köpt ett hus i framtiden som jag kan göra om hur mycket jag vill (inom rimliga gränser). Hur skulle ditt drömkök se ut? Om du fick bestämma HUR det skulle se ut, storlek osv. Berätta gärna i kommentar.


English translation //  Something I often dream of is to have a big and bright kitchen. A place with big areas and a lot of space to work on. My kitchen is very small, crowded and in color yellow with some horrible mixed colors on the cabins. It's not pretty, I can asure you. But just because I rent the apartment from a company (iam not gonna write the name of the company because then you will figure out automaticly where I live) so you don't have permission to do what you want, so there for I will be sitting and sigh a little in silence til the day I buy a house in the future for me to renovate how much I want (in limits).  How would your dream kitchen look like? If you got to decide HOW it would look like, size etc? Please tell me in comment.
 
1 2 3 4


THANK YOU for commenting my blog. But before you ask me a whole lot of questions
who you seek answer for, so please read this;

Where do I edit my photos / make blogposts?
I use Photoshop CS5

What do you use when you take pictures?
I use my two systemcameras Canon EOS 450D & Canon EOS1100D,
the cellphone right now is Samsung Galaxy S3


Do you have other blogs, I recognize your name.
Yes I have! I used to have blog with my name and after that I've created many blogs that I thought I would keep alive but never really got "stuck" with the urls I chosed. So I created blogs and than abended them. Lol! I also used to blog on wordpress but I decided to move my blog here because I wanted to be able to be personal and have personal themes etc.
VERONICA - fashionblog

Sån hääärlig inspo tjejen! Love it! :)

Svar: Tack Veronica! Va kul att du tycker det! :D Kram!
Emma / I heart you darling blog

2015-11-05 12:50:40
URL: http://vveronicas.com/
Elin

Jag vill också ha ett sånt kök! :D

Svar: Haha samma här! :)
Emma / I heart you darling blog

2015-11-05 14:44:57
Maria

Riktigt snygga kök
Kram

Svar: Visst är det!? :) Kram!
Emma / I heart you darling blog

2015-11-05 18:56:59
URL: http://www.houseforus.blogg.se
Bambi

Ett tips är att ringa hyresvärden/företaget och fråga ifall det finns någon chans till att du kan få måla om. Är det en neutral färg så är det sällan några problem. Har du tur så brukar hyresvärdarna betala färgen osv.. men ja - vissa kan vara lite tjuriga. Det är ju värt att fråga i alla fall. :P Det gjorde jag när jag bodde i Göteborg.

svar: Åh om det endå var så enkelt. Det är förvånansvärt stor konkurrens just inom reklam och därför skulle dom nog aldrig anställa någon som inte har utbildning. Om man inte har kontakter dvs då kan det ju finnas en chans.

Svar: åh, ja jag ska ta och göra det :) men om jag känner hyresvärdarna rätt så är det ett strikt nej! :( hya!
Man vet ju aldrig. Vad är det man säger, friskt vågat, hälften vunnet? :) ge inte upp! :)
Emma / I heart you darling blog

2015-11-05 20:02:28
URL: http://iambaam.blogg.se
Amanda Jona [SPONTAN]

Så fin inspiration! :)

Svar: Tack så mycket! :)
Emma / I heart you darling blog

2015-11-05 21:16:42
URL: http://spontan.blogg.se
Annsoh

Vad fina bilder! :)

Svar: Tack! Visst är dom? :)
Emma / I heart you darling blog

2015-11-06 12:58:31
URL: http://annsoh.blogg.se


Name:
Remember you?

E-mail: (Will not be published. Only I will see it)


URL / BLOG ADRESS


Message / Comment
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback