Vill fota

Åh, jag har sådan fruktansvärd inspiration till att fotografera men är som oturligt nog fortfarande väldigt förkyld. Det känns som att den blir starkare för varje andetag jag tar. Men förhoppningsvis så orkar jag att ta en liten promenad i morgon. Önskar att jag kunde sticka ut till skogen och ta med mig varm thé och bara njuta men jag har ingen termos och att dra ut med feber är inte så direkt smart. Men så snart jag blir frisk så ska jag dra ut en sväng. Som tur är så bor jag ganska nära en skog och får passa på att dra ut på dagen då det är ljust ute. Det är inte så direkt roligt att gå i skogen när man är mörkrädd. Så nu hoppas jag att jag blir frisk snart. Det riktigt klias i mina fingrar till att ta kameran och gå ut en sväng!

Så länge bjuder jag på denna oskarpa foto som jag tog förra året genom mammas fönster.







THANK YOU for commenting my blog. But before you ask me a whole lot of questions
who you seek answer for, so please read this;

Where do I edit my photos / make blogposts?
I use Photoshop CS5

What do you use when you take pictures?
I use my two systemcameras Canon EOS 450D & Canon EOS1100D,
the cellphone right now is Samsung Galaxy S3


Do you have other blogs, I recognize your name.
Yes I have! I used to have blog with my name and after that I've created many blogs that I thought I would keep alive but never really got "stuck" with the urls I chosed. So I created blogs and than abended them. Lol! I also used to blog on wordpress but I decided to move my blog here because I wanted to be able to be personal and have personal themes etc.


Name:
Remember you?

E-mail: (Will not be published. Only I will see it)


URL / BLOG ADRESS


Message / Comment
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback